söndag 2 juni 2013

Vilken match

Alltså wow, vilken match det blev idag. Grabbens lag började bra men tappade sedan, och låg under med 0-3 när de fick frispark som grabben slog in i mål. Ställningen var 1-3 i halvlek, sedan kom de igång med kanonspel och de vann matchen med 6-3! Grymt bra, men mindre bra för min röst, hes som jag är så kunde jag ändå inte låta bli att tjoa och skrika.




Innan matchen började så hann vi med lite lek i en lekpark. Inte det lättaste att klättra med foppisar :).

Maken åkte från Stockholm i morse och mötte upp oss vid matchen. Han fick en tuff mara stackarn, redan från början gick det tungt och efter 27 km fick han lov att stanna och ta en paus, men han tog sig i mål och jag är grymt imponerad! Jag såg lite från loppet på teven igår och det ser ju bra skoj ut alltså, jag blir nästan lite sugen ;).





Lite grillat till middag och sedan tog vi oss en liten promenad hela familjen utom äldste grabben. Så skönt, det borde vi göra oftare, bara strosa, prata och plocka lite blommor.


När man inte kan träna får det bli det här istället ;).



Jag önskar er en bra start på veckan!

Kram Jennifer

Oj vilken dålig kvalitet det blev på bilderna ser jag nu när jag kollar på datorn, jag gjorde inlägget via telefonen, hmm, jaja så kan det gå.

5 kommentarer:

  1. Åh vilken helg ni haft, kul med vinst och härligt med filmkväll.
    Önskar dig också en fin start på veckan.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Beundrar alla som tar sig runt Stockholm maraton över huvudtaget!:)
    Ha en fin måndag och krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Dow vilken härlig vändning. Spännande. Kram.

    SvaraRadera
  4. Kul att det gick så bra på fotbollen! Då förstår jag att man inte kan tänka på att spara rösten:)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Awww these kids are wonderful!!!Kisses from Spain dear!!

    http://crazyclosetblog.blogspot.com.es

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!