tisdag 25 juni 2013

I alla fall en början

Tack för era peppande kommentarer! För ett tag sedan kände jag att jag inte riktigt hade någon dröm gällande vad jag vill göra "när jag blir stor", men det känns som att en dröm börjar forma sig. Jag har ingen aning om hur jag ska ta mig dit, men det är i alla fall en början att kunna se drömmen :).


Jag fortsätter att njuta av mina Ölandsbilder :).

Snart är det färdigslappat vid datorn, när maken läst klart godnattsagan för småttingarna så bär det ut i löparspåret tillsammans. Äldste grabben är så gullig och vaktar de sovande små :).

Ha det gott!

Kram Jennifer

12 kommentarer:

  1. Jag har det senaste året också funderat mycket på vad jag vill bli när jag blir stor, men jag har inte kommit på det än!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kan bara säga till dig som en vägledning. Följ ditt hjärta och blir det fel så är det bara att byta. Jag funderar fortfarande fast jag har ett yrke och bra jobb som jag är stolt över, men skulle nog vilja ngt annat, men vet inte vad!
    Kram helena

    SvaraRadera
  3. Här är det en till som inte vet vad hon vill bli när hon blir stor ;) Jag känner som Helena har ett bra jobb som jag trivs med men jag vill annat...
    Hoppas det går bra för dig i dina funderingar! Härliga bilder, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Spännande med drömmar om vad man vill bli när man blir stor, jag hoppas fortfarande att jag ska komma på det någon gång.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Har just njutit av dina härliga sommarbilder! Underbart. Och drömmar ja....ibland blir det bra fast man inte vet 100%. Lite mod krävs också att våga förändra, som är början till något nytt, annorlunda. Jag tror massor på dig och att det kommer bli bra!

    KRAM!
    Lotta

    SvaraRadera
  6. Å, det är svårt med drömmar och hitta tydliga mål. Men rätt vad det är finns de där att följa :) Kram.

    SvaraRadera
  7. Kloka ord :-)
    Vad duktig du är som går ut och springer, och vilken duktig grabb du har som passar dom små <3
    hoppas ni får en toppen dag
    kram kram

    SvaraRadera
  8. Härligt med Öland! Det är alltid en bra början iallafall, att veta vad man vill!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  9. Du har ju en början till din dröm, tycker det låter som den drömmen skulle passa dig, följ magkänlsan...
    Jag bokstavligt kräktes på mitt jobb när jag gick på föräldraledighet, jag trivdes inte, chefer, uppgifter mm mm skulle aldrig sätta min fot där igen.. :-/ men så fick jag ju ett nytt jobberbjudande på jobbet i våras som jag inte kunde tacka nej till, kunde kunde jag väl men jag såg också nya roliga arb.uppgifter, samma arb.kamrater, ny chef(I aug) så jag hoppade på och jag hoppade på lite av bekvämlighet, slippa stressen att söka nytt jobb i höst, med tanke på Lille Noah som ska in på dagis, vab, semester, studiedagar i skolan... Nu blev jag ju såklart glad av att få en ny tjänst men med tanke på småbarn så fungerar det mer än väl på företaget jag jobbar på, och det känns som jag stannar här ett litet tag till tills Noah blivit lite äldre...

    Härligt att sticka ut när äldsta kan passa barnen så har jag också gjort ibland på fm när Noah sover middag då får äldsta va hemma :-)
    Ha en fortsatt härlig dag

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  10. Bara att fånga drömmen är ett första steg. Sen gäller det att följa magkänslan och våga ta stegen! Jag tycker själv det är svårt att inte trampa omkring i tryggheten för mycket och inte våga testa det där men drömmer lite om! Fortsätt dröm och sträva efter lite verklighet av dem!

    Kram fredrika!

    SvaraRadera
  11. Vad härligt att ni tar er ut tillsammans! Det är så mysigt att springa tillsammans tycker jag, det gjorde vi faktiskt på vår första date, maken och jag. :) Kram

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!