lördag 8 juni 2013

Ett skrik och en liten rusch

Kikar in för att önska er en fin lördag!

Startade dagen med en promenad, försökte mig på att springa men tyvärr blev det bara hostattacker :(. Men det är ju bara så skönt att börja dagen med lite rörelse i vacker natur.



Två små ormar låg fint där på vägen så ett skrik och en liten rusch blev det ändå. Alltså dessa djur, jag måste göra något åt min rädsla.

Igår blev det en premiärrunda med ekan, och fiske, hela sju abborrar fick vi :).




Ser ut att bli en fin dag idag!

Ha det! 

Kram Jennifer 

(Vet inte varför det blir så dålig kvalitet på bilderna när jag gör inlägg från telefonen, är det någon som har samma problem?)

3 kommentarer:

  1. Håll dig du till promenader ett tag till så ska du se att du snabbare blir kvitt hostan som kan vara en envis typ. Kram.

    SvaraRadera
  2. Vet du jag har bara ett ord för de där otäcka varelserna........usch!!!,
    Jag hade oxå skrikit om jag sett någon ringla när jag sprang. Det är nog därför som jag sommartid helst springer på asfalt och undviker stigar. Lite synd för här precis intill ligger flera fina slingor. Jag såg en jättestor huggorm när jag var liten och den skrämde mig, minnet har liksom etsat sig kvar hos mig. Ett bedrövligt otäckt minne.....

    Vad härligt med en båttur och vad kul med så god fiskelycka. Här har vi inte fått i båten ännu...hmm. Borde nog ta itu med det, men det har liksom inte funnits tid till det. Blir avundsjuk när jag ser vilken mysig stund ni fick.

    Vad gäller bilderna så kan jag nog inte hjälpa dig. På den som jag brukar använda finns det en ruta som kommer upp när man trycker på skärmen(en zoomningsruta,eller vad man ska kalla det). Har du någon sådan? Då brukar iaf mina bilder bli lite bättre. Men visst det är alltid bättre med en riktig kamera.

    Önskar dig nu en riktigt härlig helg med sol o värme.
    Bamsekram från Veronica

    SvaraRadera
  3. Skönt m en promenad men trist m hostan OCH ormarna. Fy, vet precis hur du kände dig. Hoppas du slipper se flera och att hostan ger sig.

    Krya på dig och ha en fortsatt bra helg!
    Kram Carina

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!