fredag 14 juni 2013

Tvätt överallt

Oj, oj, ni ska se hur det ser ut här hemma nu, det hänger tvätt överallt (typiskt med regn ute) och så börjar det stå packade väskor överallt också :). Idag blir det fullt upp med tvätt och packning av det sista, imorgon bär det iväg tidigt på morgonen.




Jag fick mig en riktigt bra start på dagen med ett styrkepass och lite spinning. Sen bar det iväg till affären, perfekt att öppnar kl 7, för att handla lite till resan och efter det hem och äta en riktigt god frukost :).


Snart går vi här igen, men jag är några kilo lättare och vi har två små som kan gå runt själva bland kossorna på väg ner till stranden :). Som jag sagt förut, jag älskar Öland!


Jag har varit dålig på att kika in hos er på slutet. Det är fullt upp, så tiden till att sitta vid datorn på kvällen finns inte. Men jag hoppas få en lugn stund ikväll så att jag kan se hur ni har det.

Jag önskar er en fin fredag!

Kram Jennifer

11 kommentarer:

  1. Det är ju lite si och så med tiden så här års. Härligt med resa. Kram.

    SvaraRadera
  2. Härligt med Öland, ska dit senare i sommar. Ha en skön semester.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Gud så härligt med Öland! Hoppas ni får det riktigt bra!!

    Här är det lika gällande tvätten, den hänger överallt :).

    Ha en riktigt bra dag och en skön semester fina du!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Men så duktig du är som tränar och står i!

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  5. Du är jätteduktig! Så impad av dig....bara så du vet!

    Jag har aldrig varit på Öland men är så sugen. Ta massa bilder!!

    Ha en fin resa och en jätteskön semester

    Stor kram
    Lotta

    SvaraRadera
  6. Hoppas att du får det härligt på Öland, att solen kikar fram och framför allt njut!!!
    Imorgon åker jag till Gekås/Ullared med tjejkompisarna..
    Det är efterlängtat, skönt att få komma hemifrån lite och få lite egentid
    Vi ska shoppa och ha det trevligt och sen har vi hyrt stuga och stannar över natten!
    Härligt att din träning är igång.. heja heja

    Stor kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Hoppas att ni får det fint på Öland. njut av sommaren.

    kram

    SvaraRadera
  8. Underbara Öland det är så fint!! Ha en härlig semester! ´

    Kram

    SvaraRadera
  9. Öland är så fint. Jag och min man träffades där ❤
    Visst är det brist på tid ibland. Och det känns helt naturligt, och visst vore det hemskt om man bara levde i bloggvärlden?
    Kram Linda

    SvaraRadera
  10. Menar du att du tränat och åkt till affären innan kl 7? Imponerande!Ha en underbar resa! Ett pass yoga i veckan är också bra! :) kram

    SvaraRadera
  11. Skönt att få komma bort men du...går kossorna lösa där? Jag ser inget staket?!
    Kram

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!