onsdag 5 juni 2013

Varning

Vilken skön kväll vi har! Vi sitter ute jag och maken och väntar på att grabben ska komma hem från från fotbollen. Det som skulle bli en lite stressig dag blev plötsligt ganska lugn :). Maken skulle jobba sent, småttingarna skulle på skogslek, grabben skjutsas till fotboll. Men de små var så trötta, snuviga och hostiga så tyvärr blev det ingen skogslek för dem och grabben fick skjuts av andra. Så när maken kom hem från jobbet kunde vi istället fira honom på hans födelsedag med glass, grädde och jordgubbar.





Jag hittade en sorts halstabletter som jag aldrig sett förut när vi var i affären, jag var bara tvungen att testa dem, det var lakrits. Men jag varnar er, tryck inte i er en hel ask på bara fem minuter för då får ni spendera en tid på toaltten sen, hjälp vilken fart det blev på magen ;).






Statusen på förkylningen är inte så bra, fortfarande hostig. Men imorgon får det bli en morgonrunda får se hur det går, kanske får det bara bli en promenad. Ni må tro att jag är sugen på att träna hårt nu, jag vill svettas och känna mig sådär fullständigt slutkörd i hela kroppen. Snart, snart kommer det gå för nu kan inte förkylningen hålla i så länge till, det går bara inte.



Mys på altanen.


Hoppas ni haft en bra dag och jag önskar er en fin nationaldag!

Kram Jennifer

5 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar.
    Vad himla gott det ser ut med jordgubbar.
    Vad tråkigt att du fortfarande är förkyld, hoppas du blir bättre snart.
    Ha en fin nationaldag.
    Kram Bodil

    SvaraRadera
  2. Fortfarande förkyld alltså, usch vad tråkigt. Krya på dig. Kram.

    SvaraRadera
  3. Jordgubbar, glass och grädde det är sommarkänsla på högsta niva, krya på sjuklingarna. Kram

    SvaraRadera
  4. Oj, undra vad det var i de halstabeltterna?!? Jordgubbarna ser betydligt godare ut! Kram

    SvaraRadera
  5. Härliga sommriga bilder! Skönt med oväntat lugn:). Hoppas din förkylning är bättre. Själv dras jag också med en envis bacill. Kram

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!