torsdag 11 oktober 2012

"Du ser väldigt kraftlös ut"

Ibland krävs det att man ska bli att må dåligt och själv bli lite orolig över vad man håller på med för att man ska ta tag i det och försöka hitta vad som är fel. Idag fick jag tummen ur och fick en läkartid, han kollade lite olika saker, gjorde ett EKG, kollade balansnerven och allt det såg tack ock lov bra ut. Han tittade noggrant på mig och sa "du ser väldigt kraftlös ut", jag men då stämmer det med hur jag känner mig, han skickade mig till labbis för diverse provtagningar, så nu är det bara att invänta svar på dem.



Bild via



Nej nu ska jag minsann se till att försöka blir riktigt frisk och kraftfull och tänka att det inte är någon fara med att inte kunna träna tufft utan börja lugnt och fint och öka successivt.

Veckorna rusar iväg, imorgon är det ledig dag med småttingarna igen, bara en sådan sak ger mig kraft :)! Dagen är helt oplanerad än så länge så får se vad vi hittar på, hoppas på en härlig höstdag så kanske det kan blir någon liten utflykt.



Läggdags!  De gillar boken Pannkakan, men de blir lite ledsna över att grisen äter upp den på slutet.


Jag önskar er en fortsatt bra kväll och en härlig fredag!

Kram Jennifer


8 kommentarer:

  1. Å hoppas att det inte är nåt allvarligt med dig?!
    Ni får ha en lugn skön dag hemma imon! Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Krya på dig kram! Själv blev jag ordinerad järntabletter för några veckor sedan pga dåliga järndepåer. Sånt kan göra att man både känner sig kraftlös och att man ser kraftlös ut. Hoppas att det inte är något allvarligt med dig heller. Utan något som lätt kan botas. Kram:)

    SvaraRadera
  3. Ta hand om dig vännen.
    Hoppas kraften återvänder fort! och att morgondagen blir härlig.
    Kramar Paulina

    SvaraRadera
  4. Du, det låter jobbigt att du inte får din kraft åter. Men bra att du fick kommit iväg till doktorn. Nu hoppas vi dock att de inte hittar något allvarligt :)

    Skönt, med ledig dag. Vila, njut och bara umgås. Inga måsten, bara njutning!

    Kram på dig!
    /Anna

    SvaraRadera
  5. Bra att du varit hos doktorn. Nu hoppas vi på att din kraftlöshet är lätt åtgärdad.
    Ta hand om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hoppas du kommer på rätsida med det här nu och att du känner dig kraftfull och piggare snart! Lyssna på kroppen och kom ihåg att även lugn träning är bättre än att inte kunna träna alls.

    Sköt om dig!

    Stoor kram

    SvaraRadera
  7. Det är viktigt att ta hand om sig!! Hälsa är ju faktiskt A och O.

    Sköt nu om dig, träning hinner du med men just nu får du ställa träningsskorna på hyllan!!

    SvaraRadera
  8. Ja, ta hand om dig! Bra att du kollar upp. Jag satsar på soffan ikväll igen efter en kvällspromenad ;)

    Stor kram!
    Lotta

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!