måndag 29 september 2014

Tappade sin första tand

Alltså jösses, körde ett backintervall-pass igår och fy tusan vad jobbigt det var. Sprang med en kompis men efter att vi kört intervallerna var jag inte mycket till kompis i spåret, kunde inte prata alls resten av rundan. Den där konditionen måste det jobbas mer med, så här kan det ju inte få vara.

Igår hände det något stort här hemma, lillgossen tappade sin första tand! Det är så roligt att se skillnaden på honom och lilltösen. Hans tand var superlös utan att han vickat på den alls och han ville helst inte röra den för han tyckte att det gjorde ont. Lilltösen däremot vickar och vickar på tänderna så att hon tappar dem och så dröjer det jättelänge innan det växer upp nya :).





Måndagen går mot sitt slut och det är väl dags för mig att krypa ner i sängen så att jag orkar upp och köra ett träningspass imorgon innan jobbet.


Idag blev det en promenad under lunchen. Så skönt att få röra sig lite och få frisk luft.


Ha det gott!

Kram Jennifer

6 kommentarer:

  1. Härligt att du kommit igång med träningen igen! Dom där gluggarna är för charmiga!

    SvaraRadera
  2. Jag och min äldste lillebror var likadana med våra tänder. Mina hann knappt bli lösa innan jag vickade ut dem!
    Härligt att du är igång med träningen igen! Här blir det mest styrketräning nu för tiden, men tanken är en joggingrunda imorgon innan jobbet.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är stooort att tappa sin första tand!
    Du gjorde dom, det är starkt jobbat och när det tar emot är man attans nöjd efteråt att man gjorde det!!

    Kul att se köket sen.. Det ser riktigt fint ut på dom bilder du visat! (vi har samma köksstolar ;-) )

    Ha en fin och härlig tisdag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Så söt, spännande att tappa sin första tand, väntar på att min 5 åring ska börja tappa tänder snart.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Stora killen!!! :-)

    Och vad duktig du är med din träning. Här är det vila som gäller då jag fått en jobbig hosta :-(
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!