onsdag 10 september 2014

Mardrömmar

Känns som att det är lite mycket just nu och jag är oerhört trött och den där sabla förkylningen vill liksom inte riktigt släppa taget om mig. Jag drömmer mycket mardrömmar och vaknar med hög puls. Och tyvärr så sätter det sig på humöret och jag blir grinig mot min stackars familj. Fast jag försöker tänka mig för, tänka att inget blir bättre över att jag snäser och är sur. Men ibland hinner jag inte tänka och så blir jag arg på mig själv sen. Ja ja, vi har väl lite sådana perioder ibland, och jag ska försöka att komma ihåg att stanna upp ibland och andas ordentligt. Och så ska jag komma ihåg att inte tänka på allt jag inte hinner med utan vara glad och tacksam över allt jag hinner med. 


Bild från toppHÄLSA som jag verkligen fastnade för. Det är ju precis så det ska vara.

Nu ska jag ta och lägga mig och läsa lite och så ska jag önska mig en natt utan mardrömmar :).

Ha det bra!

Kram Jennifer

4 kommentarer:

  1. Hoppas du slapp mardrömmarna i natt och att du sov bra.

    Det är inte lätt när det sätter sig på humöret men det tendrar att göra så när det blir stressigt - du är inte ensam. Allt blir bättre och tänk, om en vecka är vi i fjällen och kan ta det hur lugnt som helst :)

    Sköt om sig!
    Stor kram, Carina

    SvaraRadera
  2. Skickar stor var kram kära Jennifer och hoppas att du kryar på dig snart och att mardrömmarna håller sig borta. Ta hand om dig.♥

    Kram

    SvaraRadera
  3. Inte roligt med mardrömmar, men det kan ju hänga ihop med förkylningen. Du får köpa en drömfångare som tar alla onda drömmar.
    Krya på dig.
    Kram Helena

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!