torsdag 18 september 2014

Inte tid att sitta och slöa

Äsch, latmasken i mig van igår kväll, det blev soffan istället för jogging. Men imorse blev det intervaller på löpbandet och styrka på det.




Men nu har jag inte tid att sitta och slöa, här måste packas och hänga tvätt. Imorgon är det äntligen dags att sticka till fjällen med ett gäng tjejer. Det ska bli så rackarns skönt att få komma iväg lite, vara ute i naturen och att få vara med fina vänner. Jag ligger lite efter bara, nästan alla kläder jag ska ha med mig ligger i tvättmaskinen och måste hinna torka till imorgon bitti. Men det löser sig :).


Bild från Pinterest.


Önskar er en riktigt bra fredag!

Kram Jennifer

1 kommentar:

  1. Ibland måste man låta latmasken vinna :-) Önskar dig en riktigt härlig helg i fjällen med dina vänner :-)
    Kram kram.

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!