torsdag 25 september 2014

Snacka om att det kändes lyxigt

Helt galet, imorgon är det redan fredag igen, tiden rusar förbi. Dagarna är fullspäckade, upp och träna, jobba, hämta barn, greja hemma, laga mat, lyssna på läxläsning, skruva och fixa i köket, sen stupar jag i sängen. Men snart så är vi klara med köket så då blir det lite lugnare hoppas jag. Och nu har vi fått ihop bordet och varsin stol så snacka om att det kändes lyxigt att få sitta vid ett riktigt bord och äta middagen :).


Blandade vardagsbilder :).


Idag kom nummerlappen, nu är det nästan bara en vecka kvar tills det är dags för Tjurruset. Åh vad det ska bli skoj! Jag är inte i den bästa formen, men nog ska jag ta mig i mål i alla fall. Jag bryr mig inte i någon tid, utan det är en rolig grej vara.

Men nu svider ögonen, dags att sova.

Ha det!

Kram Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!