måndag 2 juni 2014

Gamla Staberg

Alltså det är ju bara så himla vackert ute nu! Innan vi åkte hem igår så åkte vi till Gamla Staberg och åt lite glass. En solig dag är det såååå fint där. Jag hade tyvärr inte kameran med mig men det fick bli lite bilder med telefonen.




Skönt att plaska lite med fötterna :).





Men idag så var det jobb igen. Kan ju inte påstå att jag hade någon lust till det när solen strålade där ute. Längtan till semester är stor nu vill jag lova :).

Ha det gott!

Kram Jennifer 

5 kommentarer:

  1. Åh, där är det ju såå fint! Dit ska det definitivt bli en tur framöver!
    Håller med om att det är surt att sitta inne i det fina vädret. Men snart är det ju semester!!!

    Ha en riktigt fin vecka! Kram Carina.
    PS: tur att du hittade hem från vilse-springningen. Det kan vara lite otäckt det där med att springa vilse.

    SvaraRadera
  2. Det ser så härligt ut. Jag längtar också efter semester, hoppas att det går fort nu. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Som jag längtar efter semester!!! Vilket mysigt ställe ni besökte :-)
    From nästa vecka så kommer jag (året ut iaf) vara hemma varje onsdag, det känns så fruktansvärt skönt!! Wiggo går ju i skolan, så det blir dagar hemma med Noah och ibland med mannen också beroende på hur han jobbar!
    Kollade du Biggest Looser? Jag blir så tårögd av att se dom! Vilken resa!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men du så skönt med lediga onsdagar! Jag bävar för hösten när jag ska börja jobba fredagar. Lillgossen börjar förskoleklass då så då blir det till att jobba fredagar också.
      Ja jag såg Biggest looser, de är så grymma! Härligt att se deras prestationer.
      Kram Jennifer

      Radera
  4. Visst ska det bli alldeles underbart med semester brat 2 v och 2 dagar kvar till 7 veckor ledigt.
    Underbart,
    Kram

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!