tisdag 24 juni 2014

Bland det tråkigaste som finns

Alltså när man måste handla kläder är det bland det tråkigaste som finns att göra, jag avskyr det. Jag måste ha en klänning till syrrans bröllop som är på lördag. Och oj vad jag har letat och letat och jag blir galen, finns ju inget som jag tycker passar. Men idag kanske jag hittade en som får duga, orkar inte leta mer nu.






Imorse blev det en skön joggingrunda, det känns bara så skönt att vara igång igen. Och det är ljuvligt ute när solen gått upp för inte så länge sen och man kan möta både rådjur och harar :).





Ha det gott!

Kram Jennifer

2 kommentarer:

  1. Så sant, när man V E R K L I G E N behöver något då kan man ge sig den på att man inte hittar. Men jag tror inte mitt argument jag köper i fall att... funkar i längden.
    Vilken vacker morgon bild!
    Undrar när jag ska orka mig upp på morgonen för en härlig jogg.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med dig, jag hittar aldrig något när man verkligen måste!! Tror säkert du har hittat en jättefin klänning!
    Du visar väl sen :-)

    Härligt med morgonstunder, jag har sådan allergi nu så det är verkligen kämpigt att ta sig runt!! Långsamt går det men bättre än inget...
    Sv.: ja det är härligt att vara hemma och lite extra härligt när mannen har sina lediga dagar...
    Tror du klarar dina fredagar du skulle ju iaf sluta tidigare!

    Önskar dig en trevlig helg
    Här är det fotbollscup i helgen
    Kramar Sandra

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!