söndag 29 juni 2014

Fullt hus

Jo men vi tog oss ner till Karlstad. Och det blev ett riktigt fint bröllop och en supertrevlig fest. Och så var det fullt hus hos syrran då alla syskon och mamma och pappa bodde där. Fast alla hade fullt upp så är det skoj att vara samlade så.
 


Ett fantastisk fint brudpar. De är så fina tillsammans och jag önskar dem all lycka!
Jag har inte hunnit fört över några bilder från kameran än så det får bli en mobilbild nu bara.


Festen hölls i en bygdegård som systrarna pyntat och gjort så fin. Det bjöds på god mat, tävlingar och dans. Jag hade ju kidsen med mig så dansen missade vi för då var de så trötta. Men de orkade med till strax före kl 23 så det var strongt av dem ändå tycker jag :). Och ska jag vara ärlig så var det skönt att få åka och sova med dem då, för även om det var riktigt skoj så tar det på krafterna när man har ett knä som värker. 



Två kusiner som har skoj tillsammans, underbart att se dem leka och höra deras skratt :).


Som sagt mitt onda knä gör mig trött och nu känner jag mig nästan febrig så det får allt bli sängen nu.

Ha det gott!

Kram Jennifer 

3 kommentarer:

  1. Å underbart med bröllop och alldeles speciellt när det är någon så nära!

    KRam

    SvaraRadera
  2. Åh så roligt m bröllop. Ser fram emot att få se mer bilder :).

    Hoppas ditt knä är bättre och att du får en bra vecka!

    Krya på knät! Kram Carina

    SvaraRadera
  3. Ååå så härligt med bröllop! Man är rätt trött efter en heldag med förberedelser mm och en trevlig fest på det!
    Skit med ditt knä då!! Hoppas det känns bättre idag
    Kramar Sandra

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!