tisdag 8 oktober 2013

Svisch så är dagen över

Det blir inte mycket tid vid datorn nu. Jag vet inte var tiden tar vägen, det säger bara svisch så är dagen över och det är dags att gå och sova. Ja, när dagarna går så fort är det bäst att ta vara på tiden och jag startade tidigt på gymmet innan jobbet.



Morgonträning, ömma "blåmärksben" och kvällsjogg.


Lilltösen fick följa med en kompis hem direkt efter f-klass idag, så det blev till att hämta henne där efter jobbet och skjutsa iväg henne till gympan. "Hårdgympan" kallar hon det för, hon tycker att det är jätteroligt men det är "såååå jobbigt" säger hon :). 

Lillgossen börjar vänja sig mer och mer på nya avdelningen på dagis, fast det kan fortfarande vara ledsamt på kvällarna. Igår kväll så sa han "mamma jag måste nog åka ambulans imorgon för jag har så ont i benet så jag kan inte gå till dagis då" ;).

Efter att jag nattat barnen så var äldste grabben schysst och sa att jag och maken kunde gå ut och jogga tillsammans. Det blev en kort runda och det gick väldigt segt, benen var ganska stumma, men det var ändå skönt efteråt.

Nu dags för en dusch, sedan blir det sängen. Sov gott!

Kram Jennifer

5 kommentarer:

  1. Ja- vardagslunk de luxe! Mysigt m löprunda!

    SvaraRadera
  2. Wow, imponerande blåmärke ;)

    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Ja, vart tar dagarna vägen egentligen? Lite väl fort försvinner dom tycker jag allt.

    Det där blåmärket. Oj, oj!

    Hoppas onsdagen blir kanon! Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Jag håller med, jag förstår inte heller vart tiden tar vägen. Kram.

    SvaraRadera
  5. Shit vilket blåmärke! Grym du är som startar dagen med träning så tidigt, men skönt sen...
    Här svischar också tiden, jag fattar inte riktigt heller vart dagarna tar vägen... Hur man hinner allt!
    Hårdgympa, så gulligt! Bra att det iaf går lite bättre med lillgossen även om det inte känns helt hundra på kvällarna...
    Perfekt att ha en äldre hemma som kan passa syskonen, min passar endast när
    Det är ljust ute han och jag vill ut, oftast blir det en kort runda eller ngn intervall så man snabbt är
    Hemma
    Men ändå fått röra på sig!

    Hoppas du haft en bra dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!