onsdag 16 oktober 2013

En till dag hemma


Det blev en till dag hemma. Sov dåligt på grund av värk i foten och vaknade med feber. Hade det varit för något år sedan hade jag tvingat mig iväg till jobbet, men jag har faktiskt lärt mig att jag "får vara sjuk". Jag har försökt att bara vila och jag hoppas vakna feberfri imorgon.

Har nu under kvällen förhört äldste grabben inför ett prov som han har i skolan. Franska revolutionen och Industriella revolutionen handlar det om. Som jag nämnt tidigare så gillar jag historia och det var riktigt roligt att friska upp minnet lite grann gällande dessa händelser. Jag skulle kunna tänka mig att låna grabbens historiebok och läsa den :).







Men nu är det nog dags för mig att krypa ner i sängen. Jag håller tummarna för bättre sömn inatt.



Bild från Pinterest

Ni ska ha ett stort tack för era kryahälsningar, de värmer verkligen!

Ha det så bra!

Kram Jennifer



3 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att smärtan ger med sig och att du får sova ordentligt! var rädd om dig <3

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. SV:
    Ligg på rygg med armarna längs kroppen. Håll benen ihop med 90 graders vinkel. Fäll benen/ doppa tårna. Tyngre ju längre från kroppen du "doppar". VIKTIGAST av allt är att du har ländryggen KONSTANT i golvet. Fokus. Långsam rörelse och full kontroll över andningen! :)

    Hoppas du mår bättre i morgon!

    SvaraRadera
  3. Låter bra att du "kostar på" dig att va sjuk, du har igen det i längden! Krya på dig fina bloggvän!! Kram Sara

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!