onsdag 23 oktober 2013

Bara en liiiten bit

Imorse blev det till att kliva upp tidigt och sticka iväg till gymmet. Körde uppvärmning i roddmaskinen, fem minuter väldigt lugnt och så korta intervaller i fem minuter. Rodden gick utmärkt att köra med onda hälen, kände ingenting. Men jag kan inte säga att jag tycker att det är särskilt roligt men det känns som riktigt bra träning. Sedan blev det ett rent styrkepass, gick i princip igenom hela kroppen och det kändes riktigt bra :).




Alltså, som jag nämnt tidigare så är jag en godisråtta. jag är nästan alltid sugen på godis, särskilt när jobbdagen är slut och jag känner mig trött. Då är det farligt att ha godis hemma för då har jag så galet svårt att låta bli att ta.




Nu sitter vi tre trötta på rad i soffan. Lillgossen med Nintendo DS, lilltösen med surfplattan och jag med telefonen :). 





Maken fixar käk och äldste grabben spelar futsal i skolan och blir borta hela kvällen. Jag kör nog en riktig slapparkväll tror jag :).

Ha det gott! 

Kram Jennifer

13 kommentarer:

  1. Ja själv är jag fortfarande kvar på jobbet (som vanligt) alltid låååååååånga dagar. Längtar också efter mat - får bli ett äpple nu på vägen hem som stillar hungret lite. Skönt med rodd - superbra träning men kanske inte världens roligaste som sagt ;)

    Ha en skön slapparkväll.
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  2. De där tröttstunderma i soffan alltså.. Mysigt ändå! Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Här gömmer jag chokladen i en plåtburk, ställer den på hyllan högst upp och bakom flera glasburkar som måste plockas
    ner före burken! Inte sjutton hjälper det när suget sätter in! Mörkchoklad med lakrits har blivit en favorit här!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  4. Tråkigt när man inte kan träna som man vill, men ibland får man väl gilla läget och göra det man kan! Är ju i samma sits även om jag har andra problem.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Är också en hopplös godisråtta;0)
    Skönt att det känns ok med hälen, rodd är superbra träning även om det kanske inte är den roligaste alla gånger.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Skönt att det finns träning som funkar även om det inte är det man helst vill göra.
    Den chokladen har jag inte sett förut, såg farligt god ut.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  7. Känner igen det där m godiset - riktigt farligt är vad det är ;).

    Skönt m en slapparkväll. Det förtjänar du mer än väl efter att ha tränat så tidigt på morgonen - fattar inte hur du orkar. Imponerande!
    Stor kram Carina

    SvaraRadera
  8. Ja, chokladbollarna är perfekt för dig som gillar godis. Det är inte fullt lika sött och mycket bättre för kroppen. Jag skulle inte säga att de smakar dadlar alls, de ger mest sötma och konsistens. Du kan ta någon annan liknande torkad frukt som russin eller aprikoser istället, det blir säkert också bra. Testa! :) Kram

    SvaraRadera
  9. Det där med godis är ett stort problem för mig. Godiset har makten över mig. Jag kämpar inte ens emot :-(

    Ha det fint

    SvaraRadera
  10. Helt klart värd en slapparkväll! Full av beundran för alla som orkar upp i ottan för att träna!!

    KRam

    SvaraRadera
  11. Vilken mysig kväll. Höstkvällarna är speciella. Det är då man kryper ner i soffan under en filt och myser.
    Ha en skön torsdag.
    Kram K

    SvaraRadera
  12. Du som tränar så mycket kan gott unna dig lite godis tycker jag. Kram.

    SvaraRadera
  13. Vet du att ju mer jag tränar desto mer godissugen blir jag...allt blir så gott när man tränar hårt. Kanske inte optimalt. Den måste jag testa den där salmiakchokladen! Kram Caroline

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!