fredag 8 februari 2013

Klädrace

Här startade vi fredagen med lite mys i sängen, jag och lilltösen, lillgossen hade redan gått ner till maken. Tillslut var jag väl tvungen att masa mig ur sängen, feberfri men med en värkande hals, men nu ska jag sluta tråka ut er med mina krämpor :). Sedan blev det ett fasligt tjoande, "mamma, mamma, jag måste ha mina kläder fort, skynda, det är klädrace" så fram med kläder snabbt som ögat.


Det går väl aldrig så fort att få på sig kläderna som till klädracet på Bolibompa. Inte blir det något klagomål på kläderna som läggs fram heller, för det hinns inte med ;).



Det syns i kylskåpet att jag varit sjuk, det var inte så välfyllt idag, men bara jag får min gröt så är jag nöjd . Och så trycker jag i mig c-vitamin. Lillgossen och lilltösen åt inte den allra nyttigaste frukosten, rostbröd med sylt på, men men de måste väl få
lite lyx ibland ;).


Jaha ni vad ska man hitta på, när man själv inte är tipp topp men barnen är pigga som bara den, kanske ska jag försöka ta oss iväg till något mysigt café? Finns ett som ser så mysigt ut i grannstaden där jag aldrig varit, vi får se. Småttingarna väntar redan förväntansfullt på kvällens avsnitt av Wild Kids :).



Stora vackra snöflingor faller ner.


Ha en toppenbra fredag och än en gång tack för era krya-hälsningar!

Kram Jennifer

11 kommentarer:

  1. Nu håller jag tummarna hårt för att du ska piggna och krya på dig.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Nalle Puh har sagt mycket kloka saker! Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Skönt att febern är borta och att det går åt rätt håll!

    Hoppas ni får en bra fredag och fortsätt krya på dig! Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Hoppas du kryar på dig nu och att ni får en härlig dag med go fika, klädrace det var en smart ide. Kram

    SvaraRadera
  5. Att testa nya fik är aldrig fel. Låter mysigt!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Skönt att du mår bättre :)
    Hoppas att ni kom iväg till caféet..
    Här har det fixats ärenden med hela familjen!
    Nu tar vi fredag...

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Åh, härligt att du äntligen har blivit med med febern! Hoppas att ni får en toppenhelg! KRAM

    SvaraRadera
  8. Vilken himla mysig blogg du har!
    Och skönt att du är feberfri:)

    kram Fredrika

    SvaraRadera
  9. Skönt att du är feberfri, aldrig kul att vara sjuk.
    Krya på dig snabbt nu.
    Ha en mysig helg!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  10. Skönt att du mår bättre!
    Här blir det frukost hos svärföräldrarna idag.

    Ha en skön lördag
    Kram K

    SvaraRadera
  11. Klädrace är väl kanon, hjälper nog många familjer med barnens kläder:) Må så gott och läskande apelsinbild! Kramar från vännen Maria

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!