fredag 27 januari 2012

HELG

Tjoho, fredag!!!


Hur söta var inte dessa! Roligt Nintendo-godis. Bild http://www.roligaprylar.se/

Det är något särskilt med fredagar, jag älskar den dagen. Idag tror jag att vi börjar fredagsmyset redan på dagen och äter någon lunch någonstans, om barnen får bestämma så gissar jag att det blir hamburgare, fast jag ska försöka locka dem till något annat, men har inte kommit på något bra att locka med.

Har hunnit med ett härligt träningspass nere i träningslokalen som mitt jobb har och som jag har turen att bo väldigt nära. Det blev lite löpning på löpbandet och lite styrkeövningar, det är så skönt att träna på morgonen för då har man det gjort och kan mysa i soffan på kvällen med gott samvete :).




Bild http://www.intersport.se/
Önskar mig lite nya träningskläder, det är kul med lite nytt ibland, på något vis så får jag lite extra motivation av nya snygga kläder.

Nu är det dags att plocka undan frukosten och börja packa lite så sticker vi till stugan! Inte säkert jag lyckas få till något inlägg där för jag har bara internet via telefonen så jag passar för säkerhets skull på att önska er en riktigt trevlig helg!!!

Kram Jennifer

6 kommentarer:

  1. Håller med - Fredagar ÄR bästa dagen!

    Ha en fin helg!
    Må gott


    Maliin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma Maliin, från ett väldigt segt 3G-nät!

      Radera
  2. Hej Jennifer!

    Tack för din kommentar på min blogg som gjorde att jag hittade hit här till dig! :)

    Vad härligt det låter med at ha nära till träningslokalen och kunna träna lite på morgonen. Jag är dålig på det där. Men egentligen tycker jag det är väldigt skönt. Får skärpa mig helt enkelt. I morgon får det bli en lång promenad i vintervädret. :)

    Ha en trevlig helg i stugan och sköt om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma! Önskar dig en härlig långpromenad imorgon, hoppas vädret är på din sida :-)! Kram Jennifer

      Radera
  3. Fredagar ÄR bästa dagen! Här hemma har jag lärt barnen att älska sushi så det är vår snabbmat... Bra va ;-)?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh det ska jag försöka lära mina barn också, det är ju så gott! Jag lyckades i alla fall att få dem från hamburgare till ett mysigt cafe med lockelsen om efterrätt :). Tack för tipset om sushi, jag har aldrig tänkt på att de kan äta det! Kram Jennifer

      Radera

Tack fina för din kommentar!