fredag 20 januari 2012

Ett trevande försök

Ett första trevande försök till en egen blogg och det allra första inlägget, känns lite scary måste jag säga, fast jag vet inte varför. Men antar att det har med lite dåligt självförtroende att göra, lite "varför ska hon starta en blogg?"-känsla. Varför gör jag det då? jag ser det som lite träning på att göra sådant som jag tycker är obehaglit, har aldrig riktigt tyckt om att någon annan läser sådant jag skriver för tänk om de bara tycker att det är dumt och tycker att jag är helt knäpp. Men jag kommer mer och mer underfund med att jag kan faktiskt göra saker utan att alla behöver tycka att det är bra. Vet inte riktigt hur bloggen kommer att utvecklas om jag ens "vågar" mig på några fler inlägg, men vad jag tror så blir det skrivande om familjeliv, träning och saker som händer i livet. Nu är det dags att laga lite mat till mina minsta små hjärtan och mig och sen blir det en massa mys, jag har nämnligen den lyxen att få vara ledig varje fredag med dem! Få se om det dyker upp fler inlägg :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!