söndag 22 januari 2012

Börjar få sommarlängtan

Under löpturen ute idag började jag plötsligt längta efter sommar. Jag tycker om vintern men den här vintern har inte varit någon höjdarvinter tycker jag, det har kommit snö, den har smält bort, det har frysit på och blivit isigt och så har det hållt på. Nej nu får det gärna bli sol och varmt, det underlättar löpningen också när det inte är snöigt och isigt, och jag har ju två lopp inbokade det här året, Göterborgsvarvet och Lindingöloppet så jag måste ju ligga i med träningen :). Satt och tittade på lite bilder och några fick mig än mer att längta efter sommaren.

Härligt bad
Mysig dag i fina Älgviken


Fick en sådan rolig kommentar av min 4-åriga dotter idag. Trots att hon har vattkoppor så är hon relativt pigg och hade lite disco på rummet idag, jag satt och tittade på men blev sugen på att dansa så jag dansade med jag också. Efter bara en kort stund sa min dotter "mamma kan inte du sätta dig ner igen". Hmm, tack för den :)!

5 kommentarer:

  1. Åååh, soomar.... *drömmer*

    kram

    SvaraRadera
  2. Tack för din fina kommentar hos mig - blev jätteglad!

    Åh vad du är duktig med löptrning och inbokade lopp! Lycka till! Göteborgsvarvet ska vara kalaskul har jag hört!

    Kram Jes

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jes,det är ju så bra att ha inbokade lopp, det blir lite lättare att hitta motivation till löpningen då :)! Kram Jennifer

      Radera
  3. Hej
    härliga bilder och två lopp wow underbart...
    Själv har jag sprungit göterborgsvarvet en gång och aldrig mer, löpning har jag svårt för springer så tungt...
    ha en härlig måndag
    kram
    sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag kämpar på med löpningen, har alltid avskytt att springa men dum som jag är så anmäler jag mig till lopp för då vet jag att jag måste hålla igång och tro det eller ej men jag börjar tycka om att springa! Ha en härlig måndag du med! Kram Jennifer

      Radera

Tack fina för din kommentar!