söndag 29 januari 2012

Utedag

Ännu en helg är snart förbi. Mina småttingar börjar äntligen bli kvitt sina vattkoppor och nu har de bara skorvar kvar så imorgon blir det dagis igen. Vilken underbar dag vi har haft idag, sol och vintervitt, vi passade på att ta en härlig promenad i skogen vid stugan innan det var dags att packa ihop lite kläder och åka hem till huset igen.


Tycker att snö på trädgrenar är så vackert, oj vad jag önskar mig en riktigt
bra kamera att fota med. 

Som ni sett så försökte jag mig på att göra inlägg från telefonen i stugan, men oj oj oj det var inte det lättaste, vilket ni sett av resultaten :). Jag har en SonyEricsson Xperia någonting, och det är en liten skärm så det var ju bara så pilligt att träffa på rätt ställen och av någon anledning så gick det inte att radera heller så skrev jag fel så gick det inte att ta bort därav lite tokiga inlägg. Kanske ska tolka det som att jag ska låta blir bloggen när jag är i stugan :). 

Nu är vi hemma igen och det är väl dags att ta tag i de där tvätthögarna, men först lite kaffe och en tur i bloggvärlden när jag äntligen har min dator :).

Hittade en bild på ett fantastiskt badrum, jag skulle inte ha något emot att krypa ner i det badkaret med en god bok.


Oj vilken dröm! Bild http://www.husohem.se/

Hoppas ni alla får en skön söndageftermiddag/kväll och en bra start på nya veckan!

Kram Jennifer


9 kommentarer:

  1. Fina vinterbilder blev det i alla fall ;-).

    SvaraRadera
  2. Mysigt m snö. Vi har bara blåst och kallt.... men lite sol iaf :)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, nu tror jag att jag lyckades publicera och inte radera din kommentar :). Kram Jennifer

      Radera
  3. Hittade hit via en annan blogg, vilket härligt liv ni verkar leva!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du hittade hit Tove! Försöker leva ett härligt liv. Jag har alltid haft svårt att verkligen "leva livet", har alltid varit väldigt orolig av mig och alltid tänkt så mycket på vad andra tycker och tänker, men jag övar och övar på att släppa det för min tid är här och nu och ingenting blir bättre av min oro. Ha det bra! Kram Jennifer

      Radera
  4. Härliga vinterbilder och vilken mysig helg ni har haft i stugan. Hoppas att veckan fortätter i samma härliga stil. :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Så härliga bilder och vilken dag:)
    ha en fin måndag
    kram
    sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sandra, ha en bra dag du med! Kram Jennifer

      Radera

Tack fina för din kommentar!