tisdag 29 september 2015

Skrek och skrek

Alltså fy tusan så trött jag varit idag. Jag brukar för det mesta stå vid skrivbordet på jobbet men idag var jag så trött att jag inte ens orkade stå : ). Så satt jag på ett möte på em och kände bara hur ögonen ville åka igen och jag tappade huvudet ett par gånger, hur pinsamt som helst. Mötet var en och en halv timme och jag fick lov att trycka i mig två äpplen och en satsumas för att hålla mig vaken.

Lillgossen hängde med kompisar hem från fritids så jag och lilltösen passade på att åka till Kupolen för att köpa nya skor åt henne. Så passade vi på att käka lite middag där och även titta på lite inredning till hennes rum. Men det enda vi fick med oss var en gardin som jag nu kom på att den kommer att vara för liten. Ja ja, så kan det gå, jag får lämna tillbaka den.





Hemma sedan blev det läxläsning och idag tog jag mig kragen och städade lite också. När det var dags för läggning blev det världens bråk, vilket inte är helt ovanligt här. Lillgossen ville att maken skulle läsa godnattsaga och lilltösen att jag skulle läsa. Vi bestämde oss för att jag skulle läsa vilket resulterade i att lillgossen fick världens raseriutbrott och bara skrek och skrek, jag undrar vad grannarna tänkte  för jag är säker på att det hördes långväga;). Men nu är det lugn och ro i alla fall och båda två sover gott. Efter att jag hade läst en liten stund för lilltösen så smög han sig till oss och satte sig tätt intill mig fast han några minuter innan skrikit att han hatar mig.

Nu ska det softas en stund i soffan innan det är läggdags för mig också.

Ha det gott!

Kram Jennifer

2 kommentarer:

  1. Det blir nog lätt så att tröttheten kombinerat med att ens vilja inte går igenom snabbt blir ett utbrott :-( men då är det en fin känsla när de kommer smygandes tillbaka till en ;-)
    Kram på dig och vi får hoppas att vi piggar på oss, för här är också en som känner sig trött.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Inte lätt med de små!
    Hoppas du får chans att vila och sova gott i natt. Kram.

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!