måndag 28 september 2015

Letat löss

Oj, idag är det träningsvärk from hell. Jag vill röra på benen normalt med benen följer mig inte riktigt och jag ser nog lite rolig ut när jag går : ). När det gäller knäna så känns de lite svullna och stela men de gör inte superont, tack och lov! Nu blir det till att vila hela veckan och kanske bara få in ett lätt styrkepass och ett lätt pass på cykeln innan Tjurruset på lördag.





Vi har softat här hemma idag. Jag hade tänkt städa eftersom det inte blev gjort under helgen, men det struntade jag helt sonika i. Både lilltösen och lillgossen lekte med kompisar en liten stund efter skolan. Efter middagen sen så fick det bli efterrätt framför teven, fast det är måndag. Lite läxläsning blev det också, så lite seriöst har vi alla fall fått gjort : ). Och så har vi letat löss i hår. Ja, det går löss på skolan så det är väl bäst att hålla koll. Det kliar i huvudet så fort jag tänker ordet löss, peppar peppar så hittade vi inga och vi håller tummarna för att slippa. Vi åkte på det för första gången någonsin förra hösten och jag slipper det gärna för det var ingen lek med den där luskamningen.

Men nu ska jag ta och bläddra vidare i Lantliv och kanske hålla ett litet öga på Husräddarna.






Må så gott!

Kram Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!