onsdag 16 september 2015

Stämningen är på topp

Det blev en riktigt bra och trevlig helg i Karlstad. Tre av mina systrar och min äldsta systers två äldsta barn samt två av systrarnas respektive sprang Tjurruset i lördags. Gissa om jag var sugen att springa! Det är något särskilt med sådana här lopp, stämningen är på topp och alla är glada och trevliga. Men nu fick jag snällt bara titta på och det fick gå bra det med, jag hade ju i alla fall trevligt sällskap av min syster och hennes fina familj.



Känslan efter att ha tagit sig igenom ett lopp är ju bara så skön och jag önskar så att jag hade stått där med dem, skitig och svettig.




På lördagkvällen efter en god middag så blev det bad i badtunna, riktigt mysigt.
Sen har den här veckan snurrat på i ruskig fart. Och det är lite speciellt på jobbet nu för jag har min lillebror som pluggar i Halmstad med mig. Han ska ha tre veckors praktik hos mig, det ingår i utbildningen att ha ingenjörspraktik, så det är skoj att få ha honom med mig :).

Igår blev det en myskväll här hemma, det var nämligen min tur att ha tjejmiddagen. Och det är alltid lika trevligt när träffas och jag ser redan fram emot vår nästa träff i oktober.





Träningsmässigt så har jag fått lov att hålla mig lugn på slutet på grund av en riktigt segdragen förkylning. Men i måndags så kände jag mig så pass att jag gick på ett spinningpass. Vet att många tycker att det är så tråkigt med spinning, men jag verkligen älskar det. Men om jag älskar spinning så finns det en annan sak som jag hatar, och ändå utsatte jag mig för det idag, intervaller på roddmaskin. Alltså det är grymt tråkigt och så fruktansvärt jobbigt, men känslan i kroppen efteråt är skön.







Men nu börjar klockan bli mycket och jag måste verkligen ta och gå och lägga mig.

Ha det gott!

Kram Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!