lördag 19 september 2015

Inte helnöjd

Jamen vilken härlig dag vi fick. Det var ju rena rama sommarvärmen och perfekt fotbollsväder. Oftast när man är på fotboll på vår och höst så står man fryser och lyckas aldrig klä sig tillräckligt, men idag var det så att man fick lov att ta av sig kläder. Det var idag dags för Sport Ewa cup i Sundborn.


Det är alltid lika skoj att titta på när ens barn spelar fotboll.

Lillgossen var väl inte helnöjd med att behöva hänga med på en cup till. Men idag gick det lite bättre än sist för här fanns det en lekpark och så var jag bättre förberedd och hade med mig kortlek och UNO så att vi kunde spela lite mellan matcherna : ). Och vilka roliga matcher vi fick se, de är så duktiga. Lilltösen hade flera målchanser, men tyvärr ville bollen gå bredvid målet varje gång.








På eftermiddagen gav jag mig ut på en runda på cykeln. Och idag gick det så där fruktansvärt tungt igen. Fick verkligen kämpa mig igenom passet. När jag kom till det backigaste partiet lyckades jag dock få lite extra kraft genom musiken. Jag drog på Iron Maiden i lurarna och tänk så mycket musiken gör. Jag fick genast extra kraft och det var perfekt tempo på låtarna så jag hela tiden kunde tänka, tappa inte takten, följ musiken och det funkade super, jag skulle slagit på Maiden tidigare under passet tror jag : ).

Sen har det mest varit soft här hemma. Skjutsade iväg äldste grabben till en kompis och efter det blev det tacomys och soffhäng här. Men nu börjar det bli hög tid att se till att kidsen kommer i säng.

Ha det!

Kram Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!