måndag 11 maj 2015

Istället för fallskärmshopp

Sitter i soffan med massagekudden under vaderna och jag känner mig helt slut. Jag körde ett 14 km-pass nu på kvällen, det kändes riktigt bra när jag sprang och jag kände mig inte särskilt trött. Men tröttheten slog till nu efteråt. Jag är sådär att jag vet inte riktigt om jag är förkyld eller inte. Känner mig tät i näsan, lite ont i bihålorna och svullna körtlar under hakan. Men jag känner mig inte sjuk så jag börjar nästan tro att jag har blivit allergisk mot pollen för den där tätheten i näsan har jag haft länge nu.

Igår åkte jag, lilltösen, lillgossen, min yngsta syster och mamma och pappa till min syster i Örebro. Hon tog examen vid jul och fick ett fallskärmshopp i present av sin sambo. Tanken var att hon skulle ha hoppat igår och vi skulle tittat. Men vädret för dåligt så det blev inget hopp. Får väl erkänna att lite skönt var det allt för jag kände mig riktigt nervös över att se henne hoppa ut ur ett flygplan. Och vi fick en riktigt mysig och bra dag ändå, istället för fallskärmshopp packade vi med oss fika och gav oss iväg till ett riktigt mysigt ställe. Till en sjö där det fanns ett superfint litet hus där man kunde sitta och njuta av utsikten och titta på fåglar, om man nu gillar att titta på dem. Vi åt gott fika och spelade ett riktigt roligt spel, Kortslutning hette det.




Men nu tror jag allt det är lika bra för mig att byta ut soffan mot sängen.

Ha det bra!

Kram Jennifer

2 kommentarer:

  1. Du är så grym med träningen! Vilken mysig helg ni har haft.. häftigt med fallskärm men jag får nog hålla med det känns lite pirrigt :-0
    Jag är jätteallergisk nu, trött i huvudet, matt, rinnande näsa och kliande hals, kanske du också har pollen hoppas inte det för det är SKIT!!!
    Imon jobbar jag sista dagen för denna veckan, man blir verkligen dagblind av alla långhelger... utöver min lediga onsdag så tog jag en semesterdag på fredag!

    Kram på dig
    Sandra

    SvaraRadera
  2. Det hade jag aldrig vågat, varken titta på eller hoppa. Kram.

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!