torsdag 1 maj 2014

Så ska det väl inte vara

Här som jag hade fått riktiga sommarkänslor. Så kommer sista april och går över till maj och då kommer det snö, så ska det väl inte vara?!? Nog för att jag gillar snö, men inte i maj. Men som tur var så blev det en solig dag idag så nu är snön borta. Men igår kväll var det riktigt ruggväder så vi firade Valborg helt och hållet inomhus. Ingen var särskilt sugen på att ge sig ut, men trevligt det hade vi.



Inte skoj att titta ut och se det här. Som tur är så har jag lite vitsippor i fönstret som påminner om att det faktiskt är vår ;).



Idag blev det en hemmadag, maken fixade lite ute och jag körde lite städning här inne. Kidsen har haft skoj med kompisar och bara slappat här hemma.



De fick för sig att de skulle måla sig som gladiatorer så det fick lov att bli ett bad sedan :).


Jag stack iväg till gymmet på eftermiddagen och körde ett pass. Marklyft, bänkpress, knäböj och axelpress är de övningar som vi fokuserar mest på. Men vi kör även chins, pull-ups, dips och magövningar när tid finns och idag hann vi med även det. Kroppen fick sig en rejäl omgång, så skönt.

Men nu blir det filmmys i soffan med äldste grabben.

Ha det gott!

Kram Jennifer

7 kommentarer:

  1. Nej så ska det verkligen inte vara. Vår och sommar vill vi ju ha.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Trodde inte det var sant när jag såg din snö bild! Nä fy! Skönt att den försvann!
    Så kul att ni är två som ska köra T V det kommer ni klarar galant!
    Det finns ett lopp som heter toughest.se där är
    Det verkligen mycket stryka (armar) vet inte om jag hade klarat det!
    Idag är
    Jag ledig och solen strålar, barnen är överens än så länge hehe
    Ha en bra fredag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Härligt! Du är grym! Trevlig helg. Kram

    SvaraRadera
  4. Nej snö i maj vill vi inte ha. Skönt att den försvann :).

    Ha en härlig helg med dina kära!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  5. Nej men åh, inte vill man väl ha mer snö nu... låter härligare med soffmys. Kram.

    SvaraRadera
  6. Nä, fy farao för snö. Nu vill vi ha sommar :) Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Bra jobbat med träningen!
    Inget kul med snö, det slapp vi här i söder. Kram Stina

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!