torsdag 8 maj 2014

Blir det så att jag måste välja

Oj, oj, oj, tiden springer iväg för mig. Att sitta vid datorn har liksom inte prioriterats det minsta de senaste dagarna. Nej, blir det så att jag måste välja mellan att träna eller sitta vid datorn på kvällen så blir det självklart träning :).

Igår körde skogsleken igång igen. Trots kyla och regn så hade jag riktigt nöjda kids med mig därifrån. 


Det där med karta var lite svårt men han fixade det toppenbra och förstod precis åt vilket håll han skulle.



Det satt fint med saft och smörgås efteråt. Lilltösen har blivit så stor så hon kom med i gruppen Skärmsmygarna och fick gå iväg till ett annat ställe. Hon var riktigt stolt efteråt :).


Men nu ni börjar det bli dags att krypa ner i sängen så att jag orkar upp och köra ett pass imorgon bitti. 

Ha det!

Kram Jennifer 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!