tisdag 13 maj 2014

Håller tummarna

Nu är det bokat. En campingplats på First Camp Tylösand. Äntligen är det bestämt att vi i sommar åker ner och hälsar på brorsan som pluggar i Halmstad. Och nu håller jag tummarna för en regnfri vecka när vi är där för vi ska nämligen bo i tält :). Kidsen är stormförtjusta.


(Bild från Jysks hemsida.)
Ett sådant här tält ska vi skaffa oss, tror vi kommer få det supermysigt.


Igår var lilltösen på sin första friidrottsträning. Det hoppades höjdhopp, kastades boll och sprintades. Hon tyckte det var riktigt roligt och det var så kul att stå och titta på alla duktiga barn.




I och med träningen blev det sen nattning av barnen och jag lyckades somna och när jag vaknade var jag så galet trött så det blev ingen träning för mig då. Det innebar att jag fick kliva upp i ottan idag och köra en joggingrunda och lite löpskolning. Fy tusan vad tungt det gick, men skönt efteråt. 





Och ikväll hade jag lite mer energi än igår så jag stack iväg på ett spinningpass. Det var ett grymt bra pass och det kändes kanon i kroppen :).

Men nu börjar ögonen åka ihop, dags att sova.

Ha det toppen!

Kram Jennifer 





5 kommentarer:

  1. Visst är det skönt att träna på morgonen. Jag gjorde likadant i går :).

    Vilken rolig vecka ni har att se fram emot! Halmstad är ju så fint och tälta riktigt kul. Håller tummarna för att vädret blir bra.

    Ha en bra onsdag! Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Men vad mysigt att campa i tält. Tyvärr skulle jag aldrig få med mig sambon i varken tält eller husvagn.
    Kanske ska införskaffa mig ett tält och ta med mig dottern och åka själv. Tältet ser ju jättefint ut.
    Men måste man verkligen boka tältplats nuförtiden, trodde man bara kunde åka när vädret är fint?
    Kram och håller tummarna för en regnfri vecka. Helena

    SvaraRadera
  3. Håller verkligen mina tummar för en regnfri vecka!
    Kul att barnen är så exalterade :-)
    Grym du är som kör två pass!!! Jag ska nog ta det lugnt resten av veckan, inte för att jag är såååå i form för varvet på lördag! Det som känns jobbigt är väl att man hela tiden vet var man befinner sig under varvet då jag kan stan utan och innan! Just nu skiner solen över Göteborg och det är underbart!
    Ha en fortsatt fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Åh vad roligt. Håller tummarna för regnfritt. I år vågade vi inte chansa. Förra året när vi var på Åhus beachhandbollscup var det strålande sommar och vi bodde i tält. I år räknar vi med regn och har hyrt husvagn. Sol är en underbar bonus. Kram.

    SvaraRadera
  5. Brukar också somna med sonen och då är det jäkligt svårt att hitta motivationen till träning.
    Håller tummarna för en solig tältsemester :-)
    Ha en skön onsdagskväll nu. Kram på dig!

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!