onsdag 16 april 2014

Ställa klockan

Onsdagkväll, bara en jobbdag kvar sedan fyra dagars ledighet, jippiiiiiii!

Jag började ju följa ett program för löpning i måndags och enligt det så skulle jag springa 45 min idag och sedan köra lite styrka med kroppen som belastning. Men jag hade redan bestämt med kompisar att köra ett gympass på kvällen. Jag tänkte att jag kan ju inte balla ur efter att bara ha kört ett pass enligt programmet så det var bara till att ställa klockan på väckning 04.50 och köra löpning på morgonen.




Det var en superfin morgon så det var riktigt skönt.


Ganska så fullt upp på jobbet, lite stresskänsla börjar komma. Men jag ska imorgon försöka göra en ordentlig planering över uppgifterna, då brukar det kännas bättre. 


 Det ska alltid lekas lite på skolgården innan det är dags att åka hem :).


Jag känner mig ganska mör i kroppen efter gympasset och trött i huvudet så nu blir det skönt med en dusch och sedan sängen.

Ha det gott!

Kram Jennifer 

3 kommentarer:

  1. Tio i fem!? Det är tidigt det.
    Men vad gör man inte för att få ihop livet?
    Hurtigt av dig! Heja, heja!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Herregud vad tidigt!! Det var strongt gjort, jag hade varit mer död än levande...... Bra jobbat!

    Ha en riktigt härlig påsk!

    SvaraRadera
  3. Jösses, jag tycker att det är tidigt att ställa klockan på sex för att hinna med en runda innan jobbet de dagar jag börjar kl 09! Bra jobbat!
    Kram

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!