onsdag 9 april 2014

Blev inte så goda vänner

Nämen hörni, jag måste skärpa mig. Humöret har inte varit på topp idag heller, den där stubinen är såååå kort. Jag hugger väldigt fort, gapar och skriker. Så ska det ju inte vara och jag kan inte komma på att jag har någon anledning till att vara på dåligt humör heller. Som sagt, skärpning!

Idag hittade jag en ny vän på blocket. Det var en billig vän så jag tänkte att jag testar. När det så var dags att testa den efter nattning av barn och handling till morgondagens kalasfika, så blev vi inte så goda vänner som jag hoppats. Nej, den var alldeles för högljudd.




Jag köpte mig en begagnad crosstrainer, hittade en superbillig. Men nu förstår jag varför den var så billig ;). När jag testade den hos dem jag köpte den av så körde jag ju inte på så fort så då lät den helt ok. Men här hemma när jag körde på så lät den väldigt högt. Jag stod inte ut längre än 20 minuter sen fick det bli annan träning (några olika tabata-pass blev det). Få se om maken lyckas komma underfund med var ljudet kommer ifrån och att det går att åtgärda. Annars får jag väl köra med hörselkåpor ;). Crosstrainer är ett bra alternativ till löpning för min häl som fortfarande bråkar med mig. Så därför tänkte jag att det vore bra att ha en hemma.

Men nu börjar klockan springa iväg. Dags för dusch och sedan bums i säng.

Må så gott!

Kram Jennifer 

4 kommentarer:

  1. Hoppas ni blir bättre vänner framöver. En crosstrainer är ju perfekt att ha hemma.

    Hopas oxå att humöret blir bättre. Men ibland är det så där tyvärr. Du är inte ensam ska du veta.

    Ha en bra torsdag! Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Vad synd att den väsnades, men hörselkåpor med hög musik till kanske kan hjälpa.
    Kram helena

    SvaraRadera
  3. Hoppas mannen hittar felet.
    Vad har du för häl problematik? Kram

    SvaraRadera
  4. I med hörlurarna på högsta volym! ;)
    Kram

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!