onsdag 2 april 2014

Mjukglass

Nyligen hemkommen från ett riktigt gött pass på gymmet. Har fått i mig en tallrik gröt och ska nu hoppa in i duschen och sedan blir det sängen.




Idag efter jobb/skola/dagis var vi tvugna att fixa lite inför morgondagen, då får vi nämligen en 15-åring här i huset. Och för att få med sig två trötta barn på shopping en sen eftermiddag så kan det vara bra att locka med mjukglass :). Jag kunde inte hålla mig utan jag tryckte i mig en rejäl mjukglass jag med. Med lakritsströssel på, det är ju bara så himla gott.

Jag hoppas få tid att kika in hos er snart men just nu är tiden en bristvara.

Ha det gott alla fina!

Kram Jennifer 

2 kommentarer:

  1. Åh så gott m mjukglass m lakritsströssel. Ibland måste man köra m mutor :)

    Hälsa stort Grattis till 15-åringen! Önskar er alla en riktigt bra torsdag!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag blir avis på både gymmet och glassen! kram Caroline

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!