söndag 22 september 2013

Riktigt skoj

Lycka! Jag har den där riktigt sköna känslan i kroppen efter ett riktigt tufft träningspass och ja, jag känner mig lycklig. Jag testade för första gången "jympa station intensiv" på Friskis. Tufft och riktigt skoj så det kommer jag försöka gå på så ofta jag kan :-).




Annars har vi haft en riktigt lugn och skön söndag. Jag började med en kopp kaffe och lite pluggande inför en kurs som jag ska hålla på jobbet på tisdag och onsdag, jag är sjukligt nervös. Och efter det blev det såklart en härlig frukost :-).




Grabben hade fotbollsmatch idag och medan han var på samlingen så hann jag och småttingarna med lite lek i en lekpark i det sköna höstvädret.

Men nu är det dags att lägga undan telefonen och koncentrera mig på Wallander-filmen.

Ha det toppen!

Kram Jennifer 

9 kommentarer:

  1. Grymt med bra träningspass! Lycka till på kursen, det kommer gå toppen. Kram

    SvaraRadera
  2. Vad var det för typ av klass?
    Kul att hålla utb på jobbet ju, kommer gå hur bra som helst!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej du!

    Å vad modig och duktig du är!!! Heja heja! LYCKA TILL imorgon och på onsdag. All styrka till dig!
    kram Madde :)

    SvaraRadera
  4. Är du så high-tech att du bloggar med mobilen ;) så långt har jag inte kommit än och kommer nog aldrig att komma heller ;) Lycka till med kursen i morgon det går nog bra - kom ihåg när du skulle guida några utländska gäster på ditt jobb och det gick ju galant så det här går säkert lika bra det med ;) Bra med utmaningar också det saknar jag i mitt jobb - stampar bara på samma ställe :(

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  5. Är du så high-tech att du bloggar med mobilen ;) så långt har jag inte kommit än och kommer nog aldrig att komma heller ;) Lycka till med kursen i morgon det går nog bra - kom ihåg när du skulle guida några utländska gäster på ditt jobb och det gick ju galant så det här går säkert lika bra det med ;) Bra med utmaningar också det saknar jag i mitt jobb - stampar bara på samma ställe :(

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder som vanligt. Skönt att av sluta helgen med en lyckokänsla i kroppen. Och kursen kommer säkert att gå bra.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Härligt Jennifer! Blir så glad för din skull och att det gick bra med kursen tvivlar jag inte det minsta på. Heja dig! :)

    Ta hand om dig vännen och ha en riktigt fin vecka!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  8. Nu blev jag ännu mer träningssugen. Jag kom av mig med min egen träning och nu vill jag igång igen. Wiszca och jag var på kurs och det är ju träning nog och när vi kom hem var jag helt slut några dagar och det var fullt upp med jobb och hästträningen och sen blev jag sjuk. Typiskt... Nu är jag mitt uppe i en mansförkylning så jag får nog ta och sätta igång lite lugnt sen. Det är inte riktigt min starka sida;)
    Kram!

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!