onsdag 30 januari 2013

Smälter bort

Jag är väldans trött idag så idag blir det inte mycket från mig här nu, det svider och kliar i ögon och huvudet värker. Känner mig sliten i kroppen så ingen träning alls idag, fick faktiskt skaplig träningsvärk efter gårdagens skivstångs-pass, men en sådan där skön träningsvärk :).






Tyvärr så har vi inte alls så mycket snö som på bilderna ovan, det smälter bort mer och mer. Men men vädret är inget vi kan göra något åt, det är bara att gilla läget.


Jag hade tänkt mig att jag skulle kika in hos er nu men det får vänta till imorgon tror jag för ögonen protesterar så. Blir till att se Mia på Grötö, sedan blir det nog sängen. Ses imorgon!

Kram Jennifer

12 kommentarer:

  1. Lyssna på kroppen.
    Gillar Kattis Ahlström som är gäst idag
    Kram

    SvaraRadera
  2. Bra att ta det lugnt när man är sliten. Har gjort det samma i dag.

    Förbaskat trist m vintern som töar/blåser bort. Men vad ska man göra åt det, mer än att gilla läget??

    Hoppas du är piggare i morgon! Kram Carina

    SvaraRadera
  3. Ibland måste man bara stanna upp! Hoppas du inte blir sjuk.

    /S

    SvaraRadera
  4. Mysiga bilder.
    Tack för att du tyckte till om badrumsgolvet.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  5. Här droppar/regnar det med. Barnen kommer hem 5 kg tyngre pga allt vatten. Och massa is som gör att man halkar. Inte alls min typ av väder.

    Ser mycket bättre ut på dina bilder med snö...

    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Vi har fortfarande ganska mycket snö, men idag duggregnade, så vi får väl se om det mesta försvinner nu. Blött och halt är det i alla fall:(

    Hoppas du får en bra dag trots det tråkiga vädret!

    kram Pernila

    SvaraRadera
  7. Här blåser det hårda vindar från havet men det är barmark och solen är på g. Hoppas våren blåser hit snart..

    kram

    SvaraRadera
  8. Hoppas du känner dig piggare idag. Här har vi nu barmark.

    SvaraRadera
  9. Lyssna på din kropp! Den behöver nog vila från träning en dag.
    Hoppas att det känns bättre idag!:)
    Ta hand om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Klokt att lyssna på kroppen! Läste tidigare att du saknade Blossom. Jag läste också den och blev besviken när den försvann, men fick Topphälsa istället och tycker nu att den är minst lika bra. Ett tips ifall du inte hittat den redan :)
    Kram Agneta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för tips! Jag har läst den några gånger och den är faktiskt bra och man får ju en liten dos av Blossom i den :). Kram Jennifer

      Radera
  11. Ja! Lyt til kroppen, den fortæller os vigtige ting og kroppen husker alting...!
    Rigtig fin aften - kram til dig

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!