torsdag 31 juli 2014

En liten fin strand

Jag och kidsen drog till stugan igår. Och efter bara någon timme känner jag ett lugn inom mig, känner att jag kan slappna av riktigt.




Vi var uppe ganska sent men vaknade ändå skapligt tidigt. Det blev god frukost med jordgubbar som lillgossen älskar :).



Det var ruskigt varmt ute på altanen redan så tidigt så vi valde att sitta inne. Tänk vilken sommar vi har, underbart!


Efter lite lek och läsning för mig så packade vi ihop oss och åkte till stranden i Stjärnsund. Det är en liten fin strand och lagom mycket folk, helt i min smak.


På väg hem från badet stannade vi för lite glass och minigolf. 


Tillbaka i stugan hade de inte fått nog av bad och undrade om jag inte kunde fylla deras lilla pool som de hade när de var mindre.


Det var lite trångt åt dem, men de kunde svalka sig i alla fall :).


På kvällen fick kidsen titta på Frost, som de fullkomligen älskar.......




...och jag låg i soffan och tittade på Ernst. Smög med lite bilar i en tekopp ;).





Imorgon har vi ännu en helt oplanerad dag, så skönt. Ja lite träning hoppas jag få till, har lite trubbel med luftvägarna men något ska jag nog klara i alla fall.


Kör ett citat idag :): 

"Bli trygg i dig själv genom att tro på dig själv och göra din sak. Vänta inte på att andra ska se dig och bekräfta dig, för det kan vara väldigt begränsande. Bli den självbekräftande människan!" ~ Sanna Ehdin ur Finn din inre styrka


Ha det gott!

Kram Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!