tisdag 8 juli 2014

Det är helt galet

Vad är det här?!? Sitter och tittar på Brasilien-Tyskland och Tyskland leder med 6-0. 6-0 i en semifinal i VM, det är helt galet, jag lider med Brasilien.

Det blev ett gympass i morse, överkroppen fick sig en genomkörare. Känns konstigt att inte kunna köra något med benen, annat än lite lätta övningar helt utan vikt och bara lätt, lätt belastning på knät. Och så ska jag väl gnälla lite, när det är superfint väder ute känns det inte skoj att gå in på ett gym. Nej, jag hade mycket hellre tagit mig en joggingrunda ute. Men nu är det som det är och jag är tacksam över att jag kan träna något i alla fall.






Det är så härligt med solen och värmen. Fast att jag inte har semester än så blir man ju ändå gladare när det är fint väder. 



Kidsen bara badar och badar, de har så skoj och det är roligt att se dem plaska runt. Och idag var det nära att jag tog mig ett dopp, men jag blev lat och orkade inte gå och byta om :).


Oj, nu står det 7-0 till Tyskland. Brasilien är totalt utspelade. Så nu ger jag upp, nu blir det sängen.

Må så gott!

Kram Jennifer 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!