lördag 13 juli 2013

Slalombacke

Den här sköna lördagen började med träning för mig. Jag och ett par kompisar sågs vid Romme Alpins slalomanläggning för att gå stavgång upp för slalombackarna. Det var första gången för oss att gå stavgång i backe så, och oj vilken skön träning vi fick oss. När vi kom upp på toppen så fick vi njuta av en underbar utsikt.




Vi gick upp för ena sidan berget och ner för andra sidan och sedan upp igen och efter det ner till bilarna igen, det börjar kännas i rumpan nu ;).


Efter träning och lite fix hemma var det dags att dra iväg på 6-årskalas. Det blev ett ritkigt trevligt sådant, kul att ses och få snacka lite med goa vänner.





Det var ju riktigt kalsväder och det blev bad och vattenkrig.

Så blev det lite fiske, fångsten var varsinn godispåse :).


Hemma efter kalaset var det bara till att förbereda maten och invänta trevligt besök. 





Nu är det dags att krypa ner i sängen, tacksam över hur bra vi har haft det idag.

Sov gott och ha en fin söndag!

Kram Jennifer

5 kommentarer:

  1. Ja, det finns ju olika sätt att jobba på i en slalombacke. Själv föredrar jag skidorna men smaken är som baken. Skämt å sido... Jag hade gärna testat ditt sätt oxå. Fina bilder du visar, ni hade säkert riktigt roligt. Hade jag bott närmare så hade jag hängt på.

    Ser hur du njuter av din ledighet, jag gör verkligen det med och försöker blanda lite nytta med nöje. Vissa måsten blir det, det kan inte hjälpas!

    Önskar dig många härliga dagar finaste du!
    Sommarkram Veronica

    SvaraRadera
  2. Ja backträning sätter gärna spår i baken men det låter som ett riktigt roligt pass!! Önskar dig en fin söndag! Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Låter som en underbar lördag! Jag, en inbiten latmask, pustar bara jag läser om er "lilla promenad"...

    SvaraRadera
  4. Backträning brukar kännas ;0) härlig dag fina du.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Kul att träna i slalombacke! Kan tänka mig att det känns i ändan. :) Kram

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!