fredag 22 mars 2013

Hon muttrade lite

Fredagen är här och det gör mig så himla glad! Jag startade dagen med en morgonrunda, varierade jogg med promenad, jag får köra lite så för att inte få allt för ont :(. Min högsta önskan nu är att jag ska kunna träna utan smärta, tänk att kunna gå, springa, hoppa utan smärta, vilken lycka. Och så körde jag litet styrka här hemma, blev lite knäböj, plankor, situps på boll, svingar och lite armträning med hantlar så nu får träningen vara klar för idag.



Börjar faktiskt längta efter lite grönska nu, även fast jag tycker att vintern är bra vacker.


Vi har inga planer för dagen jag och mina små, vi får se vad som faller oss in. Lilltösen ska på kalas imorgon så det blir kanske till att åka iväg köpa en present i alla fall. Och så ser jag fram emot kvällens vm-kval match i fotboll! Det gjorde i och för sig att lilltösen blev besviken för hon vill ju se Gladiatorerna, men jag har lovat att vi kommer att se det imorgon istället, hon muttrade lite men accepterade det sedan :).



Så här ser lilltösens fat ut efter frukost, hon vägrar att äta upp kanterna, och det är rostbröd som är hennes favoritfrukost så på helgerna brukar hon få som hon vill :).


Småttingarna är nu nybadade och sitter och ritar, jag ska väl ta mig i kragen och börja städa lite så att vi sedan kan hitta på något skoj. 





Önskar er en riktigt bra fredag!

Kram Jennifer

8 kommentarer:

  1. Önskar dig en trevlig helg!
    Härligt att ändå komma ut och gå/springa lite i alla fall.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig fredag!
    Härliga bilder!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  3. Härligt att ha en ledig fredag! Jag är på språng mot helgen men har en eftermiddag på jobbet kvar.. Kram Sara

    SvaraRadera
  4. En härlig start på helgen. Ha en mysig fredagskväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Ha ha det där med kanterna känner jag igen - så där var mina barn när de var små också, lämnade halva mackan kvar ;) Ha en fin fredag och här ska jag hinna med BÅDE bio och fotbollsmatch men det ska nog gå det med ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  6. Aha, det är den matchen "alla" pratar om?! Vi ska se finalen i Gladiatorerna för det är barnen inställda på.
    Trevlig fredag. Kram.

    SvaraRadera
  7. Här blir det både och på två olika tv-apparater. Jag börjar med Gladiatorerna och går över till fotbollen senare!:)
    Ha en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Kikar in och önskar dig en fortsatt trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!