måndag 6 juli 2015

Skönt att se

Jamen vilken helg det blev, alldeles fantastisk. Jag började med en cykelrunda och sedan gjorde jag mig en god smoothie.




Sen plockade vi upp Kerstin och hennes goa Tilde och stack till barnens Peace & Love. Det blev en trevlig förmiddag med lite pysslande, ponnyridning, fika och bollkastning.




Efter barnens Peace & Love var det dags att lämna kidsen hos mamma och pappa  vid deras husvagn och så gick jag och maken på Peace & Love. Det är kul med festival som livar upp staden lite. Musiken var jag väl inte så imponerad av men sista spelningen som var Timbuktu var det som jag gick dit för och det var så bra.




Så fick vi träffa på äldste grabben där inne och det var skönt att se att han och kompisarna inte hade några problem alls med att stanna och prata med oss :). 

På söndagen var det dags att fira min söta brorson som nyligen fyllt fyra år. Tänk vad tiden går, han är redan fyra år den lille plutten.




Nu är det bara fyra jobbdagar kvar sen blir det fem veckors semester!

Ha det gott!

Kram Jennifer

1 kommentar:

  1. Vilken bra idé å ha P&L även för de små och skoj att sen få gå dit på kvällen och ha trevligt :-)
    Snart, snart har du också semester!! Kram.

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!