fredag 3 juli 2015

Dryg morsa

Vilken sommarvärme vi har, så himla skönt! Kl 5 imorse stack jag ut på en timmes cykelrunda innan jobbet och det är bara så vackert ute. 




Det där med cykling är riktigt härligt (om än lite ont i rumpa och rygg) och jag längtar efter att få ge mig ut igen. Blir nog en morgonrunda imorgon igen. Men det måste bli tidigt då också för sen får vi med oss goa vänner och åker på barnens Peace & Love. Efter det blir det till att skjutsa kidsen till mamma och pappas husvagn så ska de få sova där och jag och maken åker hem till vänner på grillning och sen drar vi till Peace & Love. Äldste grabben är redan på P & L. Han och kompisarna köpte festivalpass och är där alla tre dagar. Igår hängde jag med hem till kompisen som bor närmst och slog upp vårat tält åt dem i deras trädgård. Det är nervöst att ha honom där på festivalen. Men han är ändå 16 år och han måste väl få göra lite sånt, kanske? Det är ett bra gäng han är med och föräldrarna till killen vars trädgård de tältar i är uppe tills de kommer hem. Sen är det flera föräldrar inne på festivalen. Och jag har telefonkontakt och är väl en sån där "dryg morsa" som vill kolla läget och påminner om att dricka mycket vatten i den här värmen :).




Nu har kidsen äntligen fått sommarlov! Maken går på semester, själv jobbar jag en vecka till. Men nu är det helg och ledigt!




Ha det riktigt gött!

Kram Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!