tisdag 14 juli 2015

Lårkaka

Alltså jag gillar verkligen att vara så här på kusten vid havet, det är så vackert. Efter grabbens match idag så bestämde vi oss för att ta det lugnt och hänga på campingen och bada och träna lite.




Maken var ute och sprang och jag gav mig sen ut på en vända på cykeln. Och det var så himla fint! Jag hittade en bra väg längs havet och vilka villor det finns på vissa ställen, superfina! 




Och fotbollen då, det började bra med en vinst. Idag mötte de ett amerikanskt lag och förlorade tyvärr. Jag vet att man inte ska säga det men vi var alla överens om att domarinsatsen var svag. Grabben åkte på en lårkaka och fick lov att kliva av efter bara 10 min. Jag håller tummarna för att det är en lindrig sådan så att han kan spela imorgon igen.




Igår blev det Liseberg efter matchen. Det blev riktigt lyckat och det var inte så fasligt mycket folk som jag trodde att det skulle vara.


Nöjda kids som åkte massor av karuseller.


Nu är jag galet trött så nu blir det till att sova.

Kram Jennifer

1 kommentar:

  1. Härligt! Njut av sköna dagar på västkusten och så hoppas jag att sonens lårkaka inte var värre än att han kunde spela nästa match. Och Liseberg som är så härligt.Oavsett ålder. :)

    Ta hand om varandra!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!