måndag 13 juli 2015

Såklart blev det lite blöta byxor och fötter

Då är vi på plats på Askim camping. Sonen skulle lämnas vid stationen hemma igår vid 12-tiden för att tillsammans med laget åka till Gothia Cup. Efter det började resten av familjen bilresan mot Göteborg. Jag måste bara säga att kidsen är så lätta att resa med, i princip inget gnäll alls.


Tältet uppe och korvgrillning på gång.

Vi var framme vid campingen 20-tiden så det blev inte så mycket mer gjort än att slå upp tältet och fixa lite korv. Fast en liten promenad till havet fick det bli, det kunde vi inte hålla oss ifrån.







Ja, såklart blev det lite blöta byxor och fötter. Både lilltösen och lillgossen halkade på stenarna och föll i vattnet. Så sen fick de krypa ner i sovsäckarna och titta på Netflix.

Idag ser vi fram emot att få se grabben spela fotboll och jag hoppas att det jag drömde härom natten inte blir verklighet. Jag drömde att han gjorde en ful tackling i första matchen och fick rött kort och blev avstängd två matcher. Så jag har sagt åt honom att hålla sig lugn på planen så han får vara med och spela ;).

Ha en bra dag!

Kram Jennifer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!