tisdag 9 juni 2015

J#*ligt surt

Ja men nu blir det lite gnäll. Jag har åkt på en rejäl förkylning och har så ont i luftvägarna så jag gruvar mig för varje gång jag måste hosta. Och så säger jag så som man inte ska säga, jag har inte tid att vara sjuk nu, det är mycket på jobbet och mycket hemma. Men jag har ändå försökt att tagit det lugnt när jag kommit hem från jobbet och bara gjort det jag absolut måste göra.


På jobbet blir det många koppar te.


Imorgon är det dags för niornas bal här i staden och grabben ska gå. Så himla skoj, han testade hela outfiten igår och han blev bara sååå stilig! Får se om jag får tillåtelse att visa någon bild efter imorgon. 

Nu på kvällen har jag bläddrat i senaste numret av iFORM. När jag inte kan träna så kan jag i alla fall läsa om träning. Men jag erkänner att det känns j#*ligt surt att inte få träna, att det förutom mitt knä nu även kom en förkylning. Mitt psyke behöver träningen. Jag läste lite om PT-Fia och jag blev riktigt intresserad av hennes bok. Tyckte att det hon sa verkade väldigt sunt.




Men nu får det vara fördiggnällt, förhoppningsvis är jag träningsbar om några dagar. Och på fredag ska jag till en fysioterapeut med knät så då hoppas jag få hjälp med vad det kan vara som gör ont och hur jag kan träna.

Nu är det dags att krypa ner i sängen.

Ha det gott!

Kram Jennifer

1 kommentar:

  1. Usch & fy för förkylningar & ett ont knä! Hoppas förkylningen försvinner snabbt och att du får hjälp med ditt onda knä.

    Krya på dig och ha en bra dag!
    Kram Carina

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!