tisdag 2 december 2014

Som stora tunga

Tjolahopp! Ja nog är jag trött allt. Imorse skulle jag ha tränat innan jobbet men jag lyckades snooza i en timme, en hel timme, det är ju galet! Så någon träning hanns inte med på morgonen. 

Vi fick med oss två extra barn hem efter fritids idag. Två kompisar till lillgossen så det blev till att laga middag till sju personer istället för fem :). Men det är så skoj när de har kompisar att leka med så det gör jag mer än gärna. När maken kom hem stack jag och lilltösen iväg på hennes skidträning. Jag passade på att springa medan hon tränade. Jag måste ju erkänna att jag tycker det är lite läskigt att springa mörkret med bara pannlampan som belysning. Så fort jag hör något eller ser något som jag inte riktigt kan urskilja vad det är så sticker tankarna iväg, lite småfånigt. Fast jag valde en lätt väg där i skogen idag så gick det så galet tungt. Benen ville inte alls vara med mig, de var som stora tunga, ja jag vet inte vad. Men det blev ett pass i alla fall. Sen var det galet skönt att få mysa ner sig i soffan och titta på julkalendern på svtplay. Och sen satt jag med skämskudden och tittade på Hollywoodfruarna. Tyckte nog att det var lite väl i dagens avsnitt, jag brukar sitta och skratta men idag kändes det väldigt överdrivet, fast Maria gillar jag alltid ;).


Riktigt mörkt i skogen.

Dags att sova, imorgon blir det ett nytt försök till träning före jobbet.

Må så gott!

Kram Jennifer

1 kommentar:

  1. Jag började kl 09:00 idag och ställde klockan på 5:45. Vaknade redan 5:35, så i morse blev det en pw innan jobbet. Så skönt och efterlängtat!
    Kram

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!