onsdag 17 december 2014

Farliga grejer

Alltså gud så skönt. Nu är det bara två jobbdagar kvar sedan blir det ledigt i lite mer än två veckor. Tror att vi alla behöver den här ledigheten. Det känns som att alla är trötta nu, det är bråk och grin hela tiden känns det som. Men vi har i alla fall en mysstund varje kväll när alla är lugna och det är när vi tittar på julkalendern.




Idag har jag haft huvudvärk hela dagen så den där smällen igår var nog inte så bara. Så efter jobbet har jag försökt att vila så mycket som möjligt. Visade ju blåmärket igår, idag ser det galet ut, och ja, det gör ont.




Det där med julklappsspel är farliga grejer ;).


Bild från Pinterest.


Må så gott!

Kram Jennifer

4 kommentarer:

  1. Förlåt men jag kunde inte låta bli att skratta när jag läste ditt inlägg från igår.. Men din stackare det måste verkligen varit en rejäl smäll...

    Jag ser också fram
    Emot ledighet men jag jobbar de två dagarna nästa vecka sen så är det ledighet...

    Mysigt med julkalendern, vi kollar här
    Hemma med :-)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Men jösses vilket blåmärke, måste ha varit en riktig smäll.
    MYCKET välbehövligt jullov.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men vilken smäll! Hoppas det är bättre m huvudvärken.

    Det är samma status på oss oxå - vi är nog många som ser fram emot lite ledigt. Bara två dagar kvar nu!!

    Ha en fortsatt bra vecka! Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Men jisses vilken vurpa du måste gjort! Förstår att du verkligen ville ha det där paketet, vad var det i? Ta´t lugnt nu så att du överlever julen och kan fira in det nya spännande året som ligger framför oss!

    Kramar

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!