söndag 21 december 2014

Otroligt tacksam

Jaha ni, fjärde advent, snart är det julafton! Och det är så galet skönt att ha möjligheten att vara ledig, jag är otroligt tacksam över det. 


Lillgossens tur att tända ljuset idag :).


Och nu är den här, den där julstämningen. Det är så mysigt att kliva upp på morgonen och tända granen och en massa annan julbelysning och sedan sitta med kidsen i soffan och titta på julkalendern.




En massa fika har jag tryckt i mig idag. Jag fyller år imorgon och hade lite födelsedagsfika idag. Sen åkte jag iväg på ett cirkelfys-pass på Friskis. Och jag kan säga det att det var ingen höjdare att ha tryckt i sig så mycket godsaker innan ett tufft pass. Det åkte liksom upp och ner i halsen på mig. Det var ett superbra pass, men som jag sagt tidigare så är min kropp inte i form och jag blev totalt färdig och mådde ruskigt illa på slutet. Kul i alla fall att vara på ett pass, det var riktigt länge sedan.

Hoppas att ni alla har det riktigt bra!

Kram Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!