torsdag 16 oktober 2014

Nervös

Puh, nu tror jag att det mesta är nerpackat. Det är lite kvar som hänger på tork så det får packas ner imorgon. Jag är expert på att stressa upp mig när jag ska iväg på resa. Jag blir nervös att jag glömmer något viktigt, att vi inte kommer i tid till flyget, att det ska hända någon olycka etc, jag blir helt enkelt nervös över mycket och stressar upp mig själv. Men jag övar på att bli bättre, att tänka att allt löser sig, men det är inte alltid lätt.


Passen är framme och biljetten likaså.


Kidsen är förväntansfulla, imorgon åker vi ner till Arlanda och sover på hotell natten till lördagen eftersom flyget går tidig. 

Jag ska ta och krypa ner i sängen nu så att jag orkar upp och köra ett pass imorgon innan jobbet. Kan behöva stilla min nervositet med ett tufft pass ;).

Ha det gott!

Kram Jennifer

PS. Bara måste ju visa vad min lilltös gjort. Ni som följer mig på Instagram såg det där, hon har gjort sin första förfalskning och gissa om jag blev full i skratt när jag såg det :).



5 kommentarer:

  1. Ha en trevlig resa! Allt kommer gå jättebra :) Och lycka till med tufft träningspass, det är bra för nerverna ;) Du är grym som har morgondisciplinen! Kram

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt bra semester nu. Kommer att gå jättebra!
    Här blir det en extra vilodag idag då jag blivit superförkyld och ska följa med dottern på handbollscup imorgon. Så för att orka med morgondagen blir det slöande framför tv i em.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nu har jag missat ngt känner jag.. Ni skall på semester, WOW , härligt..

    Ha en underbar och varm hoppas jag att det kommer vara..

    Läsa mer om dig när du kommer hem igen..

    SvaraRadera
  4. Vart bär det av? Ha en fantastisk resa :-)
    Kram Katja

    SvaraRadera
  5. Så härligt, hoppas att ni har en alldeles underbar semester.
    Kram

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!