söndag 12 oktober 2014

In till akuten

Det var en liten gosse som inte ville stödja sig på foten i morse heller. Så han och maken åkte in till akuten. Där blev han liggandes ett tag och fick till slut bli röntgad och tack och lov så var det inget brutet utan bara en stukning.


Min goa lillgosse, han somnade där i väntan på doktorn.


Jag tog mig en lugn förmiddag och drack ett par koppar kaffe och bläddrade i tidningar medan lilltösen tittade på Idol på TV4 play.





I senaste numret av iFORM så var det en rolig artikel om Formkampen och det fanns bra träningsprogram som jag tänkte att jag ska testa.

Men sen så var det dags att sätta fart. Vi hann hem till mamma och pappa en liten vända och träffade "Karlstad-systern" med familj en lite kortis innan det var dags att dra till grabbens match. Den sista för den här säsongen. De gjorde en bra match men förlorade tyvärr.

Och ikväll fick jag och en kompis äntligen till ett gemensamt gympass. Men oj oj oj vad tungt det gick, kroppen var inte med mig. Fast efteråt så känns det ju ändå gött i kroppen :).

Imorgon är det måndag igen och bara fem dagar kvar till våg resa, härligt!

Ha det gott!

Kram Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!