tisdag 7 oktober 2014

Blutsaft

Tjejmiddagen igår var supermysig. Och bästa Kerstin hade fixat en underbart god fisksoppa som jag bara måste ta receptet på och testa att göra själv. Och inte nog med det, det blev efterrätt också :). Jag var sååå mätt och nöjd när jag kom hem.

Imorse fick jag verkligen kämpa mig ur sängen och ge mig ut på en runda. Det gick tungt och jag kände mig så trött, men jag gjorde det.


Ja nog syns det att jag var trött, väldigt smala ögon :).


Jag har känt mig trött under en längre tid så nu har jag köpt mig blutsaft få se om det kan hjälpa (fast jag tror nog att det beror på att min kropp egentligen vill ha mer än 6 timmars sömn). Fy fasen vad äckligt det var, så nu gruvar jag mig inför morgondagens "hutt".





Lilltösen hade en kompis med sig hem idag så jag och lillgossen fixade middagen medan de lekte. Kul att få så bra hjälp :).




Men nu är det dags att sova!

Ha det!

Kram Jennifer

1 kommentar:

  1. Ja mer än 6 timmars sömn vore kanske en idé ;-) Jag brukar ta Chi San när tröttheten slår till och den funkar på mig. Hoppas du vänjer dig vis smaken av din lilla morgonhutt ;-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!