måndag 27 oktober 2014

En annan dag

Vi är hemma igen och en jobbdag är avklarad. Lite mer om resan blir det en annan dag för jag har inte hunnit fixa över bilderna från kameran till datorn. Trots att vi kom hem till ett grått Sverige så tycker jag ändå alltid att det är skönt att komma hem. 

Jag var på väg att skippa träningen idag efter att jag nattat barnen. Men jag lyckades övertala mig själv att i alla fall köra ett kort kettlebellpass :).




Men nu ska jag eftersvettas lite och titta på Dicte innan det blir duschen och sedan sängen.

Ha det gott!

Kram Jennifer

5 kommentarer:

  1. Vill gärna se och höra mer om resan, borta bra men hemma bäst eller
    Hur ;-)

    Shit vad jag svettades på kettelbell passet idag, bra att få lite känn på övningar och köra hemma! Men jag har bara en kettelbell hade kanske behövt någon lättare för andra övningar

    Grymt att du tog dig i kragen och körde på hemma..

    Kram
    Sandra

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! Och välkommen hem :)

    SvaraRadera
  3. Välkommna Hem !

    Du är otrolig på att peppa dig själv till att träna.. Eloge till dig..

    kram

    SvaraRadera
  4. Alltid borta bra men hemma bäst!! Men är allt bra avis på er som varit i solen och värmen, härlig energikick!!
    Du är duktig du på att träna, jag tog mig iväg idag jag och känns så bra nu:)

    Kram fredrika

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!